2015. június 22., hétfő

A következő részből

Sziasztok drágák!

Mindenki tudja, hogy a következő epizód holnap fog megjelenni és hogy nagyjából mi is lesz majd benne. Most azonban hoztam egy kis ízelítőt a végéről, ami remélem felkelti majd a figyelmeteket eléggé ahhoz, hogy holnap aztán vissza is gyertek elolvasni az új részt, ami egyébként kicsit rövidebb lett szerintem, mint amilyen hosszúra sikerült a második fejezetet megírnom!

Puszi,
Alice.

 Eleinte nem akartam elfogadni az ajánlatát, de rövid idő alatt átgondoltam és végül beleegyeztem. Ő elmosolyodott és mintha örömtáncot járt volna. Miközben elkísért az ajtóig, éreztem, hogy most nagy örömöt okoztam neki és lehet, hogy valami nagy őrültséget fogok ezzel elkövetni. Próbáltam magam meggyőzni ennek az ellenkezőjéről, de nem igen tudtam.
 Becsuktam magam mögött az ajtót és figyeltem ahogy Jake átvág a füvön és bemegy a lakásába. Furcsa érzésem támadt eközben, mintha valaki figyelt volna, de mikor megfordultam, már nem láttam senkit sem viszont egy újabb rózsaszirom hevert ezúttal a cipős szekrényen, rögtön a szüleim képe előtt. Elvettem a szirmot és azon kezdtem el gondolkodni, hogy vajon ki rakhatta oda, mert biztosan tudtam, hogy nem én voltam az.

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése