2015. június 18., csütörtök

Következő részből

Sziasztok, drágák! 

 Még mielőtt belekezdenék a történettel kapcsolatos mondandómba, elmondom, hogy tegnap egy új blogot is elkezdtem. Itt a nyár, meleg van, viszonylag elég sok időm is akad szóval most duplán jól jártam. Szeretek írni, ezért is gondoltam, hogy ennyi simán belefér. Az új történet egy bandáról szól, hogyan kovácsolódnak egy csapattá. Nos, itt is van az új blog:


 Hogy kissé felkeltsem az érdeklődéseteket, hoztam egy kis részt a következő fejezetből, ami holnap fog megjelenni:

 " -  Tűnj el Jackson! - mondtam s megpróbáltam elslisszolni mellette sikertelenül ugyanis megfogta a karom és erősen szorította. A szemébe néztem, álltam a sarat egészen addig a pillanatig, míg el nem kezdett velem tolatni.  -  Én szeretlek Kay! Kellesz nekem! - éreztem az alkohol jellegzetes bűzét leheletén.  -  Nem, neked nem én kellek hanem a hírnév! - megráztam a fejem és próbáltam ellökni magamtól a volt barátomat. Kezem nem tudtam kihúzni szorításából és kezdtem azt hinni, hogy ez még csak a kezdet. - Engedj el! - orrlyukaim kitágultak és a vér csak úgy száguldott az ereimben. Az adrenalin újra elöntött, de nem hagytam, hogy elborítsa az agyam. Ekkor Jackson egyre közelebb hajolt és megpróbált megcsókolni. Amennyire csak tudtam hátradőltem és épp időben ért valaki hozzánk, hogy leszedhesse az alkoholtól bűzlő exemet rólam. A levegőt csak úgy kapkodtam mikor Jake arca jelent meg előttem hátralökve Jackson-t."
Jó böngészést,
Alice. 

Nincsenek megjegyzések

Megjegyzés küldése